ASSALAMUALAIKUM

WELCOME TO MY HUMBLE BLOG
HOPE YOU CAN HAVE SOME USEFUL INFO HERE
:D

Saturday 29 October 2011

SEKADAR CORETAN HIDUP



X sangka kwn aku da jd camni. Dia terhanyut jap then lelaki tu x nk tgjwb kat pe yg dia da wat kat kwn aku ni. Mcm2 kwn aku ni kene ngn family dia siap kene halau lg. Dia da patah semangat nk teruskan hidup tapi Alhamdulillah dia dpt petunjuk nk berubah. Dan da berubah pun. Aku as kwn dia syukur dia da balik pangkal jalan walaupun kadang2 ada gak la teringat pasal lelaki mangkok tu. Time2 dia x tertahan beban ni dia cari aku so as kawan aku nasihat la dia n bagi dorongan supaya kuat hadapi dugaan ni. Aku harap suami dia nanti dapat la terima keadaan dia camtu. Semua orang ada wat salah dan silap termasuk la aku. So, apa yg da jadi dulu kita jadikan la pengajaran dalam menjalani hidup ni. Jangan la ulang kesilapan yg sama. Kisah dia aku amik jadi pengajaran sebab dia antara member yg agak rapat ngan aku kat skoll dulu. Buat kawan aku ni, aku terus sokong hang nak berubah jadi gurl yg lebih baik. So bagi semua yg dah atau pernah lalui benda2 camni aku harap korang jangan la buat benda2 camni lagi. Jadikan pe yg da jadi tu sebagai iktibar dan pengajaran buat korang. Aku kalau bleh x nak da member2 gurl aku jadi cam kawan aku ni. Enjoy2 jugak time camni tapi tolong la jaga batas korang tu k. Aku dah tengok macam2 yang jadi kat ramai member gurl aku. Ada yang da rosak la, teruk la tapi ramai yang da berubah.  Tu yang aku takut sgt kalau anak2 aku jadi camtu. Harap la anak2 aku x jadi cam aku. Heee mintak jauh looo....


No comments:

Post a Comment